16.11.2023 r. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji
Wójt Gminy Zawady ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji.
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Zawady
Plac Wolności 12
16 - 075 Zawady
Tel.(85)7140028
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko: Podinspektor ds. inwestycji
III. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w.w stanowisku,
f) wykształcenie wyższe,
g) prawo jazdy kat. B.
IV. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa związanych z problematyką na wyżej wymienionym stanowisku, a w szczególności:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029 ) i ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 162, 1890, 2029 ),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463, 1688),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- o ochronie danych osobowych i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE, oraz przepisów krajowych w zakresie ochrony danych osobowych,
- ustawy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775),
- znajomość i właściwe stosowanie w praktyce instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt, wprowadzonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67).
b) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność zbierania i weryfikacji danych, dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
c) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:
1) planowanie i uzgadnianie harmonogramu budowy, przebudowy, adaptacji, remontów, napraw i konserwacji budynków oraz pomieszczeń należących do zasobów gminy, w tym zamawianie niezbędnej dokumentacji technicznej oraz przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji ( pozwolenie na budowę, zrid ) i zgłoszeń zamiaru realizacji inwestycji;
2) realizacja inwestycji: drogowych, mostowych, budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz przydomowych oczyszczalni ścieków, a także modernizacji stacji uzdatniania wody;
3) budowa i utrzymanie terenów rekreacyjnych, placów zabaw ( w tym okresowe przeglądy ),
4) współpraca z wykonawcami i inspektorem nadzoru przed i w trakcie wykonywania inwestycji i remontów oraz w okresie gwarancyjnym,
5) przygotowanie do odbioru oraz odbiór inwestycji i remontów, w tym uzyskiwanie zgody lub zezwolenia na użytkowanie i odbiory pogwarancyjne,
6) egzekwowanie uprawnień wynikających z otrzymanych gwarancji od wykonawców,
7) prowadzenie dokumentacji urządzeń technicznych,
8) współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, w tym w zakresie uzyskiwania zezwoleń na eksploatacje sprzętów i urządzeń,
9) administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi ( poza umowami z najemcami ), w tym organizowanie okresowych przeglądów których obowiązek przeprowadzania wynika z odrębnych przepisów, prowadzenie książek obiektu budowlanego;
10) sprawowanie zarządu nad drogami gminnymi oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej dróg gminnych i obiektów drogowych i mostowych,
11) dbałość o stan nawierzchni dróg i poboczy oraz prawidłowość oznakowania dróg, uzupełnianie ubytków asfaltu, zapewnienie przejezdności w okresie zimowym,
12) organizowanie akcji zimowego utrzymania dróg,
13) współpraca z zarządcami dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych położonych na terenie gminy,
14) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz pobieranie opłat za zajęcie pasa oraz za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym,
15) organizacja transportu publicznego, lokalizacja i utrzymanie przystanków,
16) wyposażenie gruntów w urządzenia komunalne,
17) konserwacja budynków stanowiących własność gminy, znajdujących się w nich instalacji i wyposażenia, w tym obiektów w Strękowej Górze,
18) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,
19) przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych ze stanowiskiem.
20) wykonywanie innych czynności i zadań poleconych przez Sekretarza lub Wójta.
VI. Warunki pracy:
1. stanowisko urzędnicze, administracyjne,
2. praca w wymiarze 1 etatu,
3. miejsce pracy: Urząd Gminy Zawady, Plac Wolności 12, 16 - 075 Zawady,
4. wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960 ) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Zawady,
5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca przy komputerze wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi stanowiskami pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
1. CV oraz list motywacyjny;
2. kserokopie świadectw pracy;
3. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
5. oryginał kwestionariusza osobowego;
6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku konkursu na stanowisko urzędnicze, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wyniósł poniżej 6% i kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,
11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE(RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Zawady lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Zawady, Plac Wolności 12, 16 - 075 Zawady z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji" w terminie do dnia 27.11.2023 r. do godz. 15.00.
(Uwaga: w przypadku przesyłki listowej decyduje data wpływu do tut. Urzędu).
IX. Informacje dodatkowe:
1. oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór, nie będą uwzględniane w prowadzonym postępowaniu; oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
2. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o selekcji końcowej;
3. wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem;
4. dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
5. dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi, będą odsyłane lub mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych,
6. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – https:// bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl (w zakładce - oferty pracy) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Zawady,
7. zastrzega się prawo zakończenia otwartego naboru, bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w dowolnym czasie bez podania przyczyny.
Metryka strony