27.10.2023 r. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami i nieruchomości
Wójt Gminy Zawady ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami i nieruchomości.
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Zawady
Plac Wolności 12
16 - 075 Zawady
Tel.(85)7140028
II. Określenie stanowiska:
Stanowisko: Podinspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami i nieruchomości.
III. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w.w stanowisku,
f) wykształcenie wyższe,
g) prawo jazdy kat. B.
IV. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa związanych z problematyką na wyżej wymienionym stanowisku, a w szczególności:
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344, 1113, 1463),
- ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469, 1852),
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556, 2687, z 2023 r. poz. 877, 1506) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463, 1688),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- o ochronie danych osobowych i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE, oraz przepisów krajowych w zakresie ochrony danych osobowych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775).
b) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność zbierania i weryfikacji danych, dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
c) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:
1) gospodarowanie i zarządzanie nieruchomościami gminnymi, w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie lub trwały zarząd, a także ustalanie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich, w tym przygotowywanie projektów uchwał, projektów umów, prowadzenie dokumentacji przetargowych;
2) prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska i ekologii, w tym postępowań o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko,
3) ochrona i kształtowanie środowiska, w tym: wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów, ochrona środowiska przed odpadami,
4) prowadzenie spraw z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych, oraz ochrony powietrza atmosferycznego,
5) prowadzenie ewidencji wyrobów zawierających azbest na terenie gminy i organizowanie oraz nadzór nad usuwaniem azbestu, w tym aplikowanie o środki zewnętrzne i ich rozliczanie,
6) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz kontrola przydomowych oczyszczalni ścieków i zbiorników ),
7) organizacja wyborów do izb rolniczych;
8) organizowanie pomocy w razie wystąpienia klęski żywiołowej, w tym koordynowanie działań komisji szacującej straty w rolnictwie,
9) prowadzenie spraw związanych z bezdomnymi zwierzętami i ptakami, w tym współpraca ze schroniskiem dla zwierząt,
10) prowadzenie wszelkich spraw związanych z zarządzaniem mieniem komunalnym,
11) podejmowanie czynności przygotowawczych do komunalizacji nieruchomości,
12) prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,
13) poświadczenie okresów pracy w rolnictwie,
14) podejmowanie czynności koniecznych do zwalczanie zakaźnych chorób zwierzęcych,
15) prowadzenie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze niepieniężnym,
16) przygotowywanie materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz do sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, współpraca z podmiotami opracowującymi w/w dokumenty;
17) koordynacja i obsługa działań związanych z uzgodnieniami projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy oraz wprowadzenie do nich zadań rządowych,
18) przechowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, wydawanie wypisów i wyrysów z tych planów oraz zaświadczeń o przeznaczeniu działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
19) ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowywanie wyników tej oceny oraz analiz wniosków o sporządzanie lub zmianę planu zagospodarowania przestrzennego gminy;
20) prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, w tym opłaty adiacenckie wynikające z ustaleń planów;
21) rejestracja zmian związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenów,
22) prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi ( oprócz księgowania opłat i ściągania zaległości ),
23) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem gruntów do gminnego zasobu nieruchomości,
24) prowadzenie postępowań w sprawach ustalania opłat adiacenckich,
25) numeracja porządkowa budynków mieszkalnych,
26) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,
27) przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych ze stanowiskiem,
28) wykonywanie innych czynności i zadań poleconych przez Sekretarza lub Wójta.
VI. Warunki pracy:
- stanowisko urzędnicze, administracyjne,
- praca w wymiarze 1 etatu,
- miejsce pracy: Urząd Gminy Zawady, Plac Wolności 12, 16 - 075 Zawady,
- wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960 ) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Zawady,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca przy komputerze wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi stanowiskami pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku konkursu na stanowisko urzędnicze, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wyniósł poniżej 6% i kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego o następującej treści: ,, „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE(RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Zawady lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Zawady, Plac Wolności 12, 16 - 075 Zawady z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami i nieruchomości" w terminie do dnia 8.11.2023 r. do godz. 15.00.
(Uwaga: w przypadku przesyłki listowej decyduje data wpływu do tut. Urzędu).
IX. Informacje dodatkowe:
- oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór, nie będą uwzględniane w prowadzonym postępowaniu; oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o selekcji końcowej;
- wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem;
- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi, będą odsyłane lub mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – https:// bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl (w zakładce - oferty pracy) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Zawady,
- zastrzega się prawo zakończenia otwartego naboru, bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w dowolnym czasie bez podania przyczyny.
Metryka strony