6.12.2023 r. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania mienia i informatyzacji

Wójt Gminy Zawady ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania mienia i informatyzacji w Referacie Inwestycji, Rolnictwa i Obsługi Technicznej w Urzędzie Gminy Zawady

I.  Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Zawady

Plac Wolności 12

16 - 075 Zawady

Tel.(85)7140028

II.  Określenie stanowiska:

Stanowisko: Referent ds. utrzymania mienia i informatyzacji.

III. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia,

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

f) wykształcenie średnie,

g) minimum 1 rok stażu pracy.

IV. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość przepisów prawa związanych z problematyką na wyżej wymienionym stanowisku, a w szczególności:

- ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 z późn. zm.),

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463, 1688),

- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),

- o ochronie danych osobowych i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE, oraz przepisów krajowych w zakresie ochrony danych osobowych,

- ustawy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902),

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775),

- znajomość i właściwe stosowanie w praktyce instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt, wprowadzonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67).

b) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność zbierania i weryfikacji danych, dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,

c) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:

1) organizowanie działań pomocowych dla rolników np. odbioru folii, montaż instalacji OZE dla mieszkańców itp.,

2) współpraca z dostawcami usług w zakresie budowy i utrzymania oświetlenia ulicznego, w tym czuwanie nad prawidłowym działaniem oświetlenia ulicznego, przestawianie zegarów, zgłaszanie awarii,

3) nadzorowanie sieci i urządzeń zaopatrzenia w wodę w SUW Zawady i SUW Cibory Gałeckie, współpraca w tym zakresie z instytucjami państwowymi, przygotowywanie projektów taryf,

4) zawieranie umów z odbiorcami wody,

5) wydawanie warunków technicznych przyłączenia, prowadzenie dokumentacji przyłączy i ewidencji odbiorców wody,

6) dbanie o właściwą ( zgodną z obowiązującymi przepisami ) jakość wody oraz podejmowanie środków zaradczych w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości wody, wydawanie dokumentów jakości wody, powiadamianie odbiorców oraz właściwych instytucji o jakości wody,

7) wyliczanie kosztów eksploatacyjnych dla najemców mieszkań komunalnych i lokali użytkowych ( opłaty za: c.o., ciepłą i zimną wodę, ścieki, energia elektryczna w częściach wspólnych);

8) konserwacja urządzeń i pojazdów stanowiących własność gminy,

9) nadzór nad funkcjonowaniem monitoringu gminnego i instalacji fotowoltaicznych na budynkach komunalnych;

10) obsługa posiedzeń rady gminy w zakresie elektronicznego głosowania i transmisji obrad;

11) zakup i konserwacja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, dbanie o ważność licencji;

12) aktualizacja oprogramowania na stanowiskach pracy oraz wdrażanie cyberbezpieczeństwa;

13) prowadzenie ewidencji materiałowej i paliwowej w zakresie zadań referatu,

14) przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych ze stanowiskiem,

15) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,

16) wykonywanie innych czynności i zadań poleconych przez Sekretarza lub Wójta.

VI. Warunki pracy:

  1. stanowisko urzędnicze, administracyjne,
  2. praca w wymiarze 1 etatu,
  3. miejsce pracy: Urząd Gminy Zawady, Plac Wolności 12, 16 - 075 Zawady,
  4. wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960 ) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Zawady,
  5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca przy komputerze wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi stanowiskami pracy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

VII. Wymagane dokumenty:

  1. CV oraz list motywacyjny;
  2. kserokopie świadectw pracy;
  3. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  5. oryginał kwestionariusza osobowego;
  6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu  z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku konkursu na stanowisko urzędnicze, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wyniósł poniżej 6% i kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,
  11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE(RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.

VIII.  Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Zawady lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Zawady, Plac Wolności 12, 16 - 075 Zawady z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania mienia i informatyzacji" w terminie do dnia 18.12.2023 r. do godz. 15.00.

(Uwaga: w przypadku przesyłki listowej decyduje data wpływu do tut. Urzędu).

IX. Informacje dodatkowe:

  1. oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór, nie będą uwzględniane w prowadzonym postępowaniu; oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
  2. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o selekcji końcowej;
  3. wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem;
  4. dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
  5. dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi, będą odsyłane lub mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych,
  6. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – https:// bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl (w zakładce - oferty pracy) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Zawady,
  7. zastrzega się prawo zakończenia otwartego naboru, bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w dowolnym czasie bez podania przyczyny.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Zawady

Wytwarzający/odpowiadający: Marta Masłowska

Data wytworzenia: 2023-12-06

Wprowadzający: Marta Masłowska

Data modyfikacji: 2023-12-26

Opublikował: Marta Masłowska

Data publikacji: 2023-12-06